Livrare

Wine Room va efectua livrarea comenzii dumneavoastra prin intermediul firmei de curierat partenere, DPD Romania

Dorinta noastra este ca produsele achizitionate de dumneavoastra sa ajunga in cel mai scurt timp la destinatie si in cele mai sigure conditii.

Wine Room nu este responsabil pentru intarzierile datorate problemelor care ar putea aparea in procesul de livrare, odata ce comanda a fost predata catre firma de curierat. Clientul va fi informat prin e-mail sau telefonic in momentul in care comanda sa a fost predata curierului. Livrarile se fac exclusiv pe teritoriul Romaniei, in baza unui cod postal valid. In cazul in care codul postal introdus nu este valid, veti fi contactat de catre un reprezentant Wine Room pentru corectarea acestuia.

Tariful unic de livrare este de 35 lei, si este afisat in cadrul procesului de achizitionare, separat de costul comenzii si in conformitate cu politica de livrare.

Comenzile cu valoare de peste 400 lei in Bucuresti si 800 lei in tara beneficiaza de transport gratuit in Romania. Aceasta notificare este listata in mod automat in cadrul procesului de achizitionare. In anumite perioade, plafonul de transport gratuit poate fi scazut sau eliminat; aceste perioade pot fi anuntate pe site-ul nostru, prin bannere/alte vizualuri, sau pe social media, prin intermediul postarilor, sau prin e-mail newsletter.

Avand in vedere natura produselor comercializate pe website, curierul este obligat sa predea coletul/coletele doar in prezenta unui act de identitate care sa confirme ca persoana delegata sa il primeasca este majora (18+). In cazul lipsei acestui document, coletul nu se poate preda, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare. Imposibilitatea sau refuzul prezentarii unui act de identitate care sa confirme varsta de peste 18 ani, comanda va fi anulata, iar coletul ca fi returnat.

In cazul in care produsele nu sunt livrate corespunzator sau nu sunt livrate deloc, valoarea maxima a daunelor ce vor fi platite clientului va fi egala cu suma incasata de la acesta.

Produsele pot fi returnate in termen de 15 zile calendaristice de la primirea comenzii. Pentru a returna produsele achizitionate, clientul va contacta telefonic Wine Room la numerele afisate pe site-ul nostru.

Clientul este responsabil in totalitate pentru costurile de returnare ale coletului. Este obligatoriu ca returul sa fie facut prin intermediul unei firme de curierat. Wine Room nu va ridica pachetele returnate prin posta, sau prin orice alta metoda decat cea de curierat. Avand in vedere necesitatea verificarii produselor in momentul receptiei returului, este obligatoriu ca pachetele trimise sa aiba activ serviciul de deschidere a coletului la livrare, pentru a se putea verifica starea acestora. Este responsabilitatea clientului de a asigura o impachetare conforma a produselor in coletele returnate. Pentru a fi acceptate, produsele returnate trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care acestea au fost livrate, si in ambalajul lor original. Prin natura perisabila a acestora, produsele desfacute nu pot fi acceptate, ca urmare a alterarii proprietatilor initiale in urma desigilarii. Toate coletele care contin produse in starea descrisa mai sus vor fi refuzate.

Procesul de returnare plata poate dura pana la 20 zile lucratoare.

Va multumim!
Echipa Wine Room

Retur

Renunțarea la cumpărare se aplică doar clienților persoane fizice, după cum urmează:

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 14 zile lucrătoare de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, fără urme ale utilizării, în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care le-au însoțit, împreună cu factura de achiziție.

Pentru returnarea unui produs, trebuie să anunțați în scris pe adresa noastră de email.

În cazul în care nu doriți înlocuirea cu un alt produs, vă putem returna contravaloarea comenzii, conform legilor în vigoare, în termen de 30 de zile de la primirea returului la sediul nostru. Cheltuielile de returnare, conform reglementărilor în vigoare, vor fi suportate de către dvs. și vă recomandăm să folosiți același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.

Dacă produsul este returnat într-o stare deteriorată, stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, vom reexpedia produsul către client pe cheltuiala acestuia. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor.

Pentru a se evita neînțelegerile, se va întocmi împreună cu reprezentantul firmei de curierat un proces-verbal în care se va specifica starea coletului. Conform O.G. 130/2000 (art. 10 lit. c), ne rezervăm dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate.

Cea mai mare selecție de vinuri din Burgundia

Livrare rapidă din stoc

Livrare gratuită în România la comenzi de peste 200 RON
Coș
Autentifică-te

Nu ai cont încă?

Folosim cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența pe site-ul nostru. Prin navigarea pe acest site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor.

Ai peste 18 ani?

Trebuie să aveți 18 ani sau mai mult pentru a vizualiza site-ul. Vă rugăm să vă verificați vârsta pentru a intra.

Accesul interzis

Accesul dvs. este restricționat din cauza vârstei.

Am peste 18 ani Am sub 18 ani
Începeți să tastați pentru a vedea produsele pe care le căutați.
Shop
Lista de dorințe
0 items Coș
Contul meu